1. Condicions d'enviament

 

1.1. Preparació de les teles

Tan bon punt es confirmi el pagament de les teles començarem a preparar la comanda. Si pagueu per transferència bancària podeu agilitzar el tràmit enviant el comprovant de la transferència a botiga@tela.cat.

La quantitat mínima de compra és de 20 centímetres i us heu de quedar tota l'amplada de la tela. Per exemple, si necessiteu un quadrat de 1 metre per un metre, però el teixit és "doble ample" (150cm), obtindreu un retall de 1x1,5 metres.

Podem tallar-vos els teixits en diferents trossos perquè s'adapti millor al que necessiteu. Per exemple, si compreu quatre metres de loneta per fer unes cortines pel menjador, us pot anar bé que us ho tallem en dos trossos de dos metres. Sigui el que sigui que necessiteu, feu-nos-ho saber als comentaris de la comanda. Si no especifiqueu res, s'enviaran els metres en un sol tall (sempre que sigui possible, en el cas que siguin molts metres). Si es tracta de molts talls, consulteu-nos la nostra disponibilitat abans de fer la comanda, perquè depèn de l'època de l'any, potser no us ho podrem trossejar.

 

1.2. Disponibilitat d'estoc

Si compreu molts metres de tela, i no tenim prou estoc, l'entrega de la comanda es retardarà entre 24 i 72 hores. Si per algun motiu extraordinari s'haguessin de superar les 72 hores, us contactarem tan bon punt hàgiu fet la comanda.

En el cas que no tinguem prou estoc i ja no es pugui trobar més aquell teixit (pot passar sobretot amb els estampats), us contactarem per abonar-vos la diferència, tota la comanda o substituir-ho per un altre estampat. La possible devolució total o parcial es realitzarà mitjançant el mateix mètode de pagament que hàgiu utilitzat.

També podeu consultar la disponibilitat de metres d'una tela, abans de fer la compra, mitjançant el formulari de contacte o enviant un correu electrònic a botiga@tela.cat. Sempre contestem tots els correus i amb rapidesa.

A aquest temps de preparació de les teles cal sumar-hi el temps de trànsit del transportista, que variarà depenent d'on s'hagi d'entregar el paquet.

Les comandes realitzades durant cap de setmana o dia festiu, es tramitaran el següent dia laborable.

 

1.3. Despeses d'enviament

Les despeses d'enviament tenen un preu fix (depenent del lloc on viviu) sense tenir en compte el pes de les teles.

A Espanya peninsular i Portugal peninsular, a partir d'una comanda de 100 € les despeses d'enviament són gratuïtes.

Destinació GLS a domicili Temps de trànsit
Espanya i Portugal 6 € 24-72h
Illes Balears 10,90 € 48-72h
Països Zona 1 19 € 1-3 dies laborables
Països Zona 2 21 € 2-3 dies laborables
Països Zona 3 27 € 2-4 dies laborables
Països Zona 4 45 € 3-6 dies laborables
Països Zona 5 90 € 3-10 dies laborables

* Preus amb IVA inclòs

Zona 1: Alemanya i França (suplement de 18€ per a Còrcega).
Zona 2: Àustria, Bèlgica, Itàlia, Luxemburg i Països Baixos.
Zona 3: Dinamarca, Eslovàquia, Eslovènia, Liechtenstein, Polònia i República Txeca.
Zona 4: Bulgària, Croàcia, Estònia, Finlàndia, Grècia, Hongria, Irlanda, Letònia, Lituània, Romania i Suècia.
Zona 5: Noruega, Bòsnia i Herzegovina, Xipre, Islàndia i Malta.

Actualment només venem teles a metres a aquests països del mercat comú europeu. Potser algun dia podrem servir al món sencer. Per motius fiscals de la nostra botiga, no venem a Ceuta i Melilla ni a les Illes Canàries.

 

1.4. Lliurament

Per enviar les nostres teles treballem amb GLS, que us portaran les teles a l'adreça que indiqueu. Quan la vostra comanda arribi a la franquicia de repartiment, rebreu un correu electrònic del transportista que us permetrà canviar l'adreça d'enviament o anar a buscar la comanda a un punt de recollida Parcelshop de GLS.

Si disposem d'estoc suficient i realitzeu la comanda abans de les 17h, el transportista ens recollirà el paquet aquell mateix dia. Rebreu el codi de seguiment per correu electrònic i/o per SMS. Assegureu-vos d'introduir correctament el número de telèfon mòbil. Si el repartidor no us troba a l'adreça indicada intentarà una segona entrega el dia següent. Pot ser que us truquin abans per concertar i assegurar l'entrega. Si es realitzen dues entregues fallides haureu d'anar a recollir la comanda a la franquícia del transportista que se us indiqui.

Nosaltres fem el seguiment de totes les comandes fins que són entregades. Quan veiem que alguna d'elles es retarda massa, contactem amb el transportista per esbrinar què passa i intentar que rebeu la vostra comanda el més aviat possible.

 

1.5. Recollida a la botiga

Si viviu a Vilanova i la Geltrú o pels voltants (o si heu de venir-hi de vacances), també teniu l'opció de comprar les teles a la botiga online i recollir-les a la nostra botiga física. Especialment útil per Carnaval si ja sabeu què voleu i us voleu estalviar fer cua. En aquest cas, òbviament, no hi haurà despeses d'enviament.

Els passos a seguir són:

  1. Ompliu la cistella amb totes les teles que us agradin.
  2. A la secció per triar el transportista, heu d'escollir l'opció "Recollir a Teixits Baig".
  3. Finalitzeu la comanda efectuant el pagament mitjançant la botiga online. No s'acceptarà cap pagament a la botiga física.
  4. Quan la comanda estigui preparada us enviarem un correu electrònic informant-vos que ja podeu passar a recollir-la. No vingueu abans de rebre el correu electrònic.
  5. Al recollir la comanda, per motius de seguretat, us haureu d'identificar. Si no veniu personalment a recollir el paquet, feu constar qui el recollirà als comentaris de la comanda.

Digueu que veniu a buscar una comanda de tela.cat i us atendrem de seguida, encara que estiguem despatxant

Ens trobareu al carrer de l'Aigua número 98 de Vilanova i la Geltrú. El nostre horari és de 9.15h a 13.15h i de 17h a 20h. Dissabtes de 9.15h a 13.30h. Dissabtes a la tarda i diumenges, tancat.


 

2. Devolucions

Si en rebre la comanda veieu clarament que els teixits han patit danys durant el transport o si els teixits rebuts no són els que vau sol·licitar, ens ho haureu de notificar, en un termini màxim de 48 hores a partir de la recepció de la comanda, per correu electrònic a botiga@tela.cat.

Els teixits hauran de ser retornats sempre a compte del client, només d'aquesta manera podrem reemborsar-vos o substituir els teixits afectats. Quan comprovem que realment el teixit era defectuós o no era el que havíeu demanat, us abonarem les despeses d'enviament de la devolució i us enviarem el nou teixit sense cap cost per part vostra.*

Per motius obvis, no s'acceptaran devolucions de teixits que mostrin clares evidències d'haver estat utilitzats. No acceptarem cap paquet que porti import a pagar per l'enviament (contra reemborsament). Cal que pagueu l'enviament i després, si s'escau, us abonarem l'import.

 

2.1. Dret a desistiment

La Llei 3/2014, de 27 de març, per la qual es modifica el text refós de la Llei General per la Defensa dels Consumidors i Usuaris, estableix 14 dies naturals, des de la recepció de la comanda, per a poder exercir el dret a desistiment.

Si per qualsevol motiu desitgeu revocar la vostra comanda, ens ho haureu de notificar per correu electrònic a botiga@tela.cat, en el termini de 14 dies naturals des de la seva recepció, per tal de rebre instruccions sobre com procedir a la devolució. És indispensable la comunicació prèvia abans de retornar res.

Els teixits hauran de ser retornats sempre a compte del client i en perfecte estat, només d'aquesta manera podrem reemborsar-vos l'import pagat. En els casos de devolució per desistiment només es retornarà, si s'escau, l'import del producte comprat, però no les despeses de transport, ni de l'enviament inicial, ni de la devolució.

Per motius obvis, no s'acceptaran devolucions de teixits que mostrin clares evidències d'haver estat utilitzats. No acceptarem cap paquet que porti import a pagar per l'enviament (contra reemborsament). Cal que pagueu l'enviament i després, si s'escau, us abonarem l'import.